Nieuws

Prijs beste artikel Tijdschrift voor Lerarenopleiders

Het artikel 'Van een positieve praktijkervaring naar een leerervaring' is uitgeroepen tot het beste artikel van het Tijdschrift voor Lerarenopleiders van 2018. Dit is bekendgemaakt tijdens het Velon/VELOV congres.

Prijs beste artikel Tijdschrift voor Lerarenopleiders

Het artikel is geschreven door Judith Stappers, Mieke van Hout, Tom Adams en Bob Koster.

Bekijk het artikel in de online mediatheek.

De tweede en derde prijs gingen naar volgende genomineerden:

  • Opleiden voor de toekomst: hoe praten over onderzoek professionele ruimte creëert – tweede prijs
    Auteurs: Hanna Westbroek, Bregje de Vries, Wilma Jongejan, Anna Kaal en Iris Pauw
    Bekijk het artikel in de online mediatheek.
  • Ervaringen uit de bètalerarenopleiding: leren differentiëren vanuit onderwijskunde en schoolvak – derde prijs
    Auteurs: Gonny Schellings & Lesley de Putter
    Bekijk het artikel in de online mediatheek.

Over de uitreiking ‘Beste artikel Tijdschrift voor Lerarenopleiders

Op het Velon/VELOV congres reiken wij ieder jaar de prijs voor het beste artikel van het Tijdschrift voor Lerarenopleiders uit. Een onafhankelijke en deskundige jury beoordeelt alle artikelen van een jaargang, waarbij er drie worden genomineerd. Met een gratis account zijn artikelen van het Tijdschrift voor Lerarenopleiders te bekijken in de online mediatheek.