Tijdschrift

Het Tijdschrift voor Lerarenopleiders 3/2023 is uit

Het Tijdschrift voor Lerarenopleiders 3/2023 is uit

Het Tijdschrift voor Lerarenopleiders nr. 3/2023 is verschenen, met bijdragen over o.a. Lesson Study, Netwerkleren en thematisch onderwijs.

Leden kunnen zowel het volledige Tijdschrift als de losse artikelen lezen. Ook heb je als lid direct toegang tot alle eerdere edities in onze online mediatheek. Log hiervoor in op de mediatheek via: Inloggen | Velon BRLO

NB: Wel accounthouder, maar geen Velon lid? Dan kun je alleen artikelen die ouder dan 6 maanden zijn lezen.

Inhoud 2023-3

Annemarie Melisse en Aron BorgerOok in de samenwerking toont zich de meesterNieuwe methodiek
Rosanne Hebing, Emmy Vrieling, Anna Hotze en Rina MentinkNetwerkleren in Teacher Learning GroupsPraktijkvoorbeeld
Erwin van Harmelen, Irene Visscher – Voerman en Chantal VelthuisThematisch onderwijs binnen de lerarenopleidingOnderzoeksartikel
proefschrift Kennedy TielmanRecensie
proefschrift Mirjam StroetingaRecensie
Edwin de Vette, Eline Faes, Sanne Wielenga, Rob Nijhuis en Jeroen S. RozendaalBachelorstudenten ondersteunen bij schrijven en denken tijdens praktijkonderzoekNieuwe methodiek
Gert-Jan Veerman, Jan Willem Chevalking en Jan KaldewayMotivatie van pabostudenten voor het doen van onderzoekOnderzoek

Word lid van Velon en profiteer van directe toegang tot het Tijdschrift

Over het Tijdschrift

Het Tijdschrift voor Lerarenopleiders is een gezamenlijke uitgave van Velon en VELOV. Het verschijnt vier keer per jaar, waarbij de vierde editie steeds een themanummer is. In het tijdschrift delen lerarenopleiders onderzoeksresultaten, praktijkervaringen, ideeën en opinies. 

Jouw bijdrage in het Tijdschrift

Heb jij inzichten en ervaringen die je wilt delen? Je bijdrage is welkom! Wil je hierover meer informatie, neem dan contact op met hoofdredacteur Quinta Kools, via tijdschrift@velon.nl.
Via deze pagina lees je welke eisen er zijn voor inzendingen.